Mer enn en plass å sove!
Bo trygt og godt hos oss under din studietid.
Boligene våre er fordelt på tre forskjellige lokasjoner: Mekvegen, Glomstuvegen og Britvegen.
Du er sikkert ikke den første som lurer på akkurat det
Sjekk ut de ofte stilte spørsmålene om studentbolig her 👇
Nyttige lenker
Kontakt oss og se ansatte
Har det skjedd noe i boligen din? Kjøleskapet sluttet å funke? Vasken er tett? Det er mye forskjellig som kan skje i en bolig 😊
For at driftsavdelingen enkelt skal kunne hjelpe deg må du sende inn det som kalles en vedlikeholdssak. Da er saken koblet til deg og ditt romnummer, og du vil enkelt kunne kommunisere og følge status på saken underveis.
Slik oppretter du en vedlikeholdssak:
- Logg inn på din profil på hybel.no (hvis du har flere profiler må du passe på at du logger inn på den du har signert leiekontrakten din med)
- Klikk på meldinger i menyen til venstre
- Klikk på samtalen du har med oss (simolde bolig)
- Når du får opp chatten du har med oss klikker du på knappen plassert over der du skriver inn melding hvor det står “+ ny vedlikeholdssak”
- Fyll inn alle feltene som kommer opp, og forklar grundig hva problemet er
- Klikk neste
- Legg ved bilder om det er aktuelt
- Send inn
Driftsavdelingen vil følge opp saken, og ta kontakt om de lurer på noe. Om det er noe du vil legge til saken kan du skrive det som kommentar, og sånn enkelt kommunisere med driftsavdelingen.
Spørsmål om leiekontrakten, søknaden eller husleia? bolig@simolde.no
Spørsmål om renhold, utflytting eller ukesvasken i kollektivet? renhold@simolde.no
Ring boligkontoret: +47 400 02 123
📞 Ring selv!
Dersom du lurer på noe angående søknaden din, boforholdet ditt, husleia eller noe helt annet – ring selv! I følge personvernloven kan vi ikke utgi personlig informasjon om deg, selv om det er foreldrene dine som ringer på dine vegne.
Siste nytt
Velkommen til Studentprat
Hva er studentprat? Studentprat er et samlingspunkt hvor du kan møte studentrådgivere og andre studenter for å snakke om alt som rører