Boligportalen

Vi forvalter alle våre leieforhold i hybel.no, dette betyr at du som leietaker kun trenger å forholde deg til et sted uansett hva du trenger 📝

Du får full oversikt over ditt leieforhold hos oss, du kan:  

  • Signere leiekontrakt 
  • Betale husleie 
  • Se oversikt over dine fakturaer og finne betalingsinformasjon 
  • Melde fra om feil og mangler ved din bolig 
  • Chatte med oss om ditt leieforhold 
  • Se leiekontrakten 
  • Laste ned signert PDF versjon av leiekontrakten din 
  • Si opp leiekontrakt 
  • Søke om å bytte bolig 
  • Oppgi, samt oppdatere din kontaktinformasjon 
  • Det er informasjonen du oppgir her vi bruker på å kontakte deg så det er viktig at du oppgir rett informasjon! 

Har det skjedd noe i boligen din? Kjøleskapet sluttet å funke? Vasken er tett? Det er mye forskjellig som kan skje i en bolig 😊 For at driftsavdelingen enkelt skal kunne hjelpe deg må du sende inn det som kalles en vedlikeholdssak. Da er saken koblet til deg og ditt romnummer, og du vil enkelt kunne kommunisere og følge status på saken underveis.  

Slik oppretter du en vedlikeholdssak:  

  1. Logg inn på din profil på hybel.no 
  1. Klikk på meldinger i menyen til venstre 
  1. Klikk på samtalen du har med oss (simolde bolig) 
  1. Når du får opp chatten du har med oss klikker du på knappen plassert over der du skriver inn melding hvor det står “+ ny vedlikeholdssak” 
  1. Fyll inn alle feltene som kommer opp, og forklar grundig hva problemet er 
  1. Klikk neste 
  1. Legg ved bilder om det er aktuelt 
  1. Send inn 

Driftsavdelingen vil følge opp saken, og ta kontakt om de lurer på noe. Om det er noe du vil legge til saken kan du skrive det som kommentar, og sånn enkelt kommunisere med driftsavdelingen.